Jogos treniruotės Mamytėms

Į treniruotes kviečiame ateiti su savo mažyliu

Grupinėse treniruotėse gali dalyvauti iki 4 mamyčių su savo mažyliais. Visos treniruotės metu dalyvausiu ir aš Sigutė Balnienė – Mažylių šalies studijos įkūrėja. Prižiūrėsiu, Jūsų mažylius. Taip galėsite labiau susitelkti į treniruotę ir išnaudoti 1 valandą produktyviai. Svarbu paminėti, kad tai ir kūdikėliams yra pirmoji socializacija su kitais vaikučiais. Tad kviečiame prisijungti!

Grupinių treniruočių tvarkaraštis

PIRMADIENIAIS
Vaikštančių mažylių grupė, nuo 1 metukų iki 2 m.
ANTRADIENIAIS
Mažuliukų grupė, nuo 3 mėn.
TREČIADIENIAIS
Vaikštančių mažylių grupė, nuo 1 metukų iki 2 m.
KETVIRTADIENIAIS
Sėdinčių mažylių grupė, nuo 6 mėn.
Grupinių treniruočių kaina 15 eur.

Streso mažinimas

Laikotarpis po gimdymo gali būti sudėtingas ir įtemptas naujoms Mamytėms. Joga, daugiausia dėmesio skirianti kvėpavimo technikoms ir sąmoningumui, gali padėti sumažinti streso lygį ir skatinti atsipalaidavimą, o tai pagerina psichinę savijautą.

Ryšys su kūdikiu

Daugelyje jogos užsiėmimų įtraukiamos pozos, įtraukiančios kūdikį, leidžiančios mamoms užmegzti ryšį su savo kūdikiais, kartu užsiimant fizine veikla. Šis susiejimo laikas gali sustiprinti motinos ir vaiko santykius ir suteikti emocinę paramą abiem pusėms.

Padidėjęs energijos lygis

Nepaisant to, kad reikia rūpintis naujagimiu, reguliari mankšta iš tikrųjų gali padidinti energijos lygį ir kovoti su nuovargio jausmu. Ypatingai joga sutelkia dėmesį į švelnius judesius ir sąmoningą kvėpavimą, o tai gali padėti mamoms jaustis energingesnėms.

Fizinis atsigavimas

Nėštumas ir gimdymas gali pakenkti moters kūnui. Pratimai po gimdymo, įskaitant jogą, gali padėti atsigauti, nes stiprina raumenis, gerina lankstumą ir atkuria taisyklingą laikyseną.

Pagerėjusi nuotaika

Įrodyta, kad jogos pratimai išskiria endorfinus – hormonus, kurie gerina nuotaiką ir mažina nerimo, bei depresijos jausmus. Tai gali būti ypač naudinga naujoms motinoms, kurios patiria daug streso po gimdymo, ar depresiją.

Svorio valdymas

Reguliarios mankštos, tokios kaip joga, gali padėti mamoms atsikratyti perteklinio nėštumo svorio ir susigrąžinti fizinio pasirengimo lygį prieš nėštumą.

flexibility treniruotės mamoms

Sveiki, esu Agnė, sertifikuota Mai Ram Yoga Open mokytoja.

Gimus sūnui jogos pamokos tapo geriausiu poilsiu ir įkrova kasdienai, o kartu naudinga praktika ir fiziniam kūnui.Todėl džiaugiuosi galėdama vesti jogą ne tik įvairiose jogos studijose, bet ir “Mažylių šalies” bendruomenės mamytėms.

 Iš asmeninės patirties žinau kaip sunku yra sportuoti su mažyliu namuose, todėl vesti jogą mamytėms suteikiant joms galimybę sustiprėti po gimdymo ir matyti kaip mamos yra savo kūdikiams pavyzdžiu judėjimui ir sveikam gyvenimo būdui nuo pirmųjų dienų yra didelė dovana ir man kaip jogos mokytojai.

Mai Ram Yoga Open – tai asanų ir pranajamos seka, skirta visiems žmonėms, norintiems susipažinti ir pradėti praktikuoti jogą. Šios asanų ir pranajamos sekos metu mokomasi taisyklingai atlikti jogos pozas, kvėpavimo praktikas bei atsipalaiduoti. Asanų praktika darniai sujungia dinamines sekas (vinjasas) ir statines asanas. Dinaminės sekos padeda fiziškai sustiprėti, įgauti energingumo, ištempia įvairių grupių raumenis, pašalina iš organizmo šlakus ir toksinus. Išlaikant statines asanas dėmesys nukreipiamas į kvėpavimo reguliavimą, kūno atpalaidavimą ir darnų energijos srautų cirkuliavimą organizme.

Scroll to Top